Saturday, March 01, 2014

Möe ljug å töl. BigFive 2013



Dags för prisutdelning ( överlämning ) för vår kompistävling BigFive.
Klicka på bilden till höger här på sidan så kommer ni in på den.

Jag lyckades att vinna för tredje gången.
Vinnaren får plocka ett bete ur de andras betesboxar.
Filmaren införde ett nytt pris i år. ÅRETS TAVLA!
Jag hade en "liten" incident" i somras där jag lyckades bli biten i benet av en gädda på 115 cm.
2 styng, några deciliter blod mindre samt en kul feskestory så vann jag den också.
Övriga deltagare har nog inte förstått vad detta kan innebära? Stor skäms faktor eller massa skratt.

Betena jag valde innehåller allihopa en massa feskesnack och stora fiskar.
Vad sägs om lax över 10 + , flugfiskad storlax, ruskigt grann vildöring, Värmlands största gös ett år, nytt klubbrekord i UFF efter 25 års kamp, Guidens första val och mycket mer.

No comments: